- کارمند تارنما
- #1
میگویند چرا سختگیرتر عمل نمیکنی؟ اجازه بدهید توضیح بدهم؛ تنها راهی که میتوانستم سختگیرتر باشم این بود که ۲ یا سه هفته دیگر وارد عمل میشدم و به بمباران شدید آنها ادامه میدادم، درست است؟ اما نتیجهاش چه میشد؟ تنگه هرمز باز نمیماند. اگر ما آنها را از پا درمیآوردیم و این کار را با قدرت بسیار بیشتری انجام میدادیم، همین حالا تنگه هرمز کاملاً بسته شده بود. سراسر آن پر از مین میشد و موشکها بر فراز کشتیهای میلیارد دلاری به پرواز درمیآمدند؛ در چنین شرایطی آن کشتیها هرگز حرکت نمیکردند. ماهها نفتی در کار نبود. تا زمانی که بمباران ادامه داشته باشد، آن مسیر عملاً بهطور خودکار بسته بود؛ چون هر یک از آن کشتیها بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار ارزش دارند و هیچکس حاضر نیست آنها را در میان موشکها به حرکت درآورد.
مشاهده متن کامل خبر در سايت منبع...
(دقت داشته باشيد که دادپرور هيچ مسئوليتي در قبال درستي يا نادرستي و يا هرگونه مسئله ديگر مرتبط با اين خبر نداشته و مسئول تمام مسائل مرتبط با آن، منبع اصلي منتشر کننده خبر (که در پست معلوم است) مي باشد.)
مشاهده متن کامل خبر در سايت منبع...
(دقت داشته باشيد که دادپرور هيچ مسئوليتي در قبال درستي يا نادرستي و يا هرگونه مسئله ديگر مرتبط با اين خبر نداشته و مسئول تمام مسائل مرتبط با آن، منبع اصلي منتشر کننده خبر (که در پست معلوم است) مي باشد.)