- کارمند تارنما
- #1
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسشی درباره پیگیری حقوقی جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: قبل از شروع جنگ اخیر، یعنی در هشتم اسفند، لایحهای را در دیوان داوری ایران و آمریکا ثبت کردیم؛ شکایت از آمریکا بر اساس بند یک بیانیه الجزایر، بهخاطر اقدام آمریکا در مداخله در امور داخلی ایران، شروع جنگ تحمیلی و همینطور تحریمها. این پرونده ثبت شده و مراحل رسیدگی آن در حال پیگیری است.
مشاهده متن کامل خبر در سايت منبع...
(دقت داشته باشيد که دادپرور هيچ مسئوليتي در قبال درستي يا نادرستي و يا هرگونه مسئله ديگر مرتبط با اين خبر نداشته و مسئول تمام مسائل مرتبط با آن، منبع اصلي منتشر کننده خبر (که در پست معلوم است) مي باشد.)
مشاهده متن کامل خبر در سايت منبع...
(دقت داشته باشيد که دادپرور هيچ مسئوليتي در قبال درستي يا نادرستي و يا هرگونه مسئله ديگر مرتبط با اين خبر نداشته و مسئول تمام مسائل مرتبط با آن، منبع اصلي منتشر کننده خبر (که در پست معلوم است) مي باشد.)