- کارمند تارنما
- #1
حجتالاسلاموالمسلمین محسنی اژهای در جلسه احیاء حقوق عامه در استان مازندران گفت: هیچ منتی به کسی نباید داشته باشیم. ما مدیون مردم، نظام اسلامی و شهدا هستیم. از نحوه گزارش این جلسه خوشم نیامد؛ از اینکه گِرهی از کار مردم باز شده خوشحالم، اما احساس کردم حسی که در عمق وجود ما که همان خدمت بیمنت است در این گزارش وجود نداشت. رفتار ما با مردم و ارباب رجوع از نفس کارمان مهمتر است.
مشاهده متن کامل خبر در سايت منبع...
(دقت داشته باشيد که دادپرور هيچ مسئوليتي در قبال درستي يا نادرستي و يا هرگونه مسئله ديگر مرتبط با اين خبر نداشته و مسئول تمام مسائل مرتبط با آن، منبع اصلي منتشر کننده خبر (که در پست معلوم است) مي باشد.)
مشاهده متن کامل خبر در سايت منبع...
(دقت داشته باشيد که دادپرور هيچ مسئوليتي در قبال درستي يا نادرستي و يا هرگونه مسئله ديگر مرتبط با اين خبر نداشته و مسئول تمام مسائل مرتبط با آن، منبع اصلي منتشر کننده خبر (که در پست معلوم است) مي باشد.)