- کارمند تارنما
- #1
هندیها در دهه ۱۹۶۰ به شکلی سخاوتمندانه، سرچشمههای سند را به دو بخش شرقی«متعلق به هند» و غربی «متعلق به پاکستان» تقسیم کردند که این موضوع موجب میشود ۸۰ درصد آبهای جاری در اختیار طرف پاکستانی قرار بگیرد؛ اکنون به نظر میرسد دهلی نو به دنبال تغییر مفاد قرارداد و تغییر دبی عبوری از سدهای منطقه کشمیر دست کم با شرایط ۵۰-۵۰ باشد.
مشاهده متن کامل خبر در سايت منبع...
(دقت داشته باشيد که دادپرور هيچ مسئوليتي در قبال درستي يا نادرستي و يا هرگونه مسئله ديگر مرتبط با اين خبر نداشته و مسئول تمام مسائل مرتبط با آن، منبع اصلي منتشر کننده خبر (که در پست معلوم است) مي باشد.)
مشاهده متن کامل خبر در سايت منبع...
(دقت داشته باشيد که دادپرور هيچ مسئوليتي در قبال درستي يا نادرستي و يا هرگونه مسئله ديگر مرتبط با اين خبر نداشته و مسئول تمام مسائل مرتبط با آن، منبع اصلي منتشر کننده خبر (که در پست معلوم است) مي باشد.)